Контакти для дистанційного обслуговування

 

УВАГА! З 1 по 10 травня  Центри обслуговування споживачів не працюватимуть.

На всі звернення, які будуть надходити з 1 по 10 травня через Viber, Telegram та онлайн-чат, буде надано відповідь 11 травня.

 

З будь-яких питань ви можете залишити звернення у нашому чат-боті у Viber

Як приєднатися до чат-боту:

1. Встановіть (якщо не маєте) на мобільний телефон чи комп’ютер месенджер Viber

2. Перейдіть за посиланням та дотримуйтесь інструкцій -> http://tinyurl.com/pn92devj

 

Центр обслуговування споживачів (пр-т Героїв Сталінграда, 14-Ж)

Моб.тел.:  +380 (67) 328 98 79

Skype:  KVKStalingrada14G

email Оболонського р-ну:  kvkobolonsky@gmail.com

email Подільського  р-ну: kvkpodilsky@gmail.com

email Шевченківського  р-ну: kvkshevchenkivskiy@gmail.com

 

Центр обслуговування споживачів (вул. Електротехнічна, 16)

Skype:  KVKElektrotehnichna16

email Деснянського р-ну: kvkdesnyansky@gmail.com

email Печерського р-ну – kvkpechersky@gmail.com

 

Центр обслуговування споживачів (б-р Чоколівський, 40)

Моб.тел.:  +380 (67) 823 67 47

Skype: KVKChokolivskyi40

email Солом’янського kvksolomensky@gmail.com

 

Центр обслуговування споживачів (вул. Ревуцького, 5-А)

Моб.тел.:  +380 (67) 328 99 02

Skype: KVKRevutskogo5A

email Дарницького  р-ну – kvkdarnitsky@gmail.com

email Дніпровського  р-ну – kvkdniprovsky@gmail.com

 

Центр обслуговування споживачів (вул. Академіка Туполєва, 19-А)

Моб.тел.:  +380 (67) 620 52 83

Skype: KVKTupoleva19A

email Святошинського  р-ну – kvksvyatoshinsky@gmail.com

email Голосіївського  р-ну – kvkholosiivsky@gmail.com

 

Консультації  можна отримати також у нашому контакт-центрі за номером 202-02-02, на нашій сторінці у Фейсбук або через онлайн-чат в особистому кабінеті для фізичних і юридичних осіб на сайті Київводоканалу.

 

Наші споживачі-фізичні особи завжди можуть дистанційно (без особистого візиту) вирішити такі питання:

  • перерахунок та коригування обсягів постачання холодної води та водовідведення;
  • відкоригувати дані споживача (кількість проживаючих, наявність бойлера та ін.);
  • закрити старі лічильники на основі акту монтажу/демонтажу та акту опломбування);
  • внести дані про нові лічильники;
  • зробити заявку на опломбування/розпомбування лічильника;
  • внести дані про повірку лічильника;
  • передати показники квартирних приладів обліку.

Більше про дистанційне обслуговування читайте тут