Як ми контролюємо якість води
Чи можна пити воду з крану? Наскільки вона до цього придатна та хто контролює її якість? Ці питання турбують кожного киянина. Сьогодні, у Всесвітній день моніторингу якості води ми детально розповімо, як саме ми робимо це на наших водопровідних станціях.
Контроль якості води здійснюється на таких етапах:
- На етапі водозабору з річки ми аналізуємо воду, щоб визначити її первинну якість та підібрати оптимальне дозування реагентів для очищення.
- На всіх етапах водопідготовки ми відбираємо проби, щоб контролювати хід очищення та за необхідності корегувати дози реагентів.
- На виході з водопровідної станції перед подачею в мережу ми також відбираємо проби, щоб підтвердити, що до споживачів потрапить якісна та безпечна питна вода.
- У водопровідній мережі якість води перевіряється у 35 контрольних точках на різних вулицях по всіх районах Києва, щоб впевнитись, що якість води не погіршилась після проходження через водопровідну мережу.
- Адресно за наявності скарг споживачів. Звертаємо увагу, що якість води у квартирі може погіршитись через незадовільний стан внутрішньобудинкової мережі, обслуговуванням якої має займатись керуюча організація (ЖЕК, ОСББ).
Лабораторії Київводоканалу розташовані на Дніпровській та Деснянській водопровідних станціях, крім цього, у нас працює Центральна лабораторія департаменту експлуатації водопровідного господарства, яка контролює якість питної води та води джерел централізованого питного водопостачання Києва.
Відповідально стверджуємо - кияни щодня отримують безпечну чисту питну воду, яка відповідає чинним Державним санітарним правилам і нормам ДСанПіН.
В цьому році через пандемію коронавірусу контроль якості питної води та стоків є особливо важливим. Влітку Київводоканал брав участь у дослідженні стічних вод на наявність в них вірусу SARS-COV-19, вірусу не було виявлено у жодній з проаналізованих проб - як у неочищених, так і в очищених водах.